sladice

Happiness is…when chocolate melts in your mouth :)

Priznam, da se čokoladnih sladic kar nekako ne lotim, saj so mi sadne zaradi živih barv nekako bolj privlačne. Tokrat, pa sem se za spremembo lotila čokolade! 🙂 Že večkrat sem videla objave in recept za pavlovo, zato sem se odločila, da jo naredim…in malo drugačno…čokoladno. Potem, ko sem prebrala ogromno receptvo, sem se odločila, da jo naredim malo po svoje, še vedno pa sem izbrala kombinacijo z malinami, ki je očitno najbolj priljubljena. Glede na to, da sem jo delala prvič, mi je super uspela. 🙂 Skutina krema in malinov pire pavlovo krasno osvežita, in prepričana sem, da vam bo všeč, saj je enostavna za pripravo in primerna za te vroče dni, ko paše nekaj lahkega. Preprosto morate jo poskustiti! 🙂

ČOKOLADNA PAVLOVA Z MALINAMI

Sestavine za podlago:vmes
– 2 beljaka
– malo soli
– 100g sladkorja
– 1/2 žlice jedilnega škroba
– 1 čajna žlička belega kisa
– 1 1/2 žlice grenkega kakava

Sestavine za kremo in preliv:
– 250 g pasirane skute
– 1 žlička vanilijevega ekstrakta
– 1 1/2 žlice sladkorja v prahu
– 250g malin
– jedilna čokolada

Postopek:
Pečico ogrejemo na 150°C. Beljaka stepamo in ko sta beljaka skoraj stepena, dodamo sol in postopoma sladkor. Ko dobimo lep svilnat sneg,med stepanjem dodamo še kis, jedilni škrob in kakav. Maso nato razporedimo na peki papir in po želji oblikujemo. Sneg se bo med peko malo razlezel. Pečemo 50min, nato pa pečico ugasnemo, odpremo vrata in pustimo, da se tortica hladi v pečici še dodatnih 30min.
Medtem pripravimo malinov pire. Maline zmiksamo in jih nato precedimo, da dobimo pire.
Za kremo zmešamo skuto, vanilijev ekstrakt in sladkor v prahu. Kremi dodamo polovico pireja in dobro premešamo. Ko je podlaga dobro ohlajena, na tortico namažemo kremo, prelijemo z preostalim pirejem in okrasimo z naribano čokolado in postrežemo.

Your Chocolaty Twin
LOGO - blog

Leave a Reply

