presno · sladice · čokolada

Life is like a box of chocolates…:)

…you never know what you’re going to get 🙂 (by Forrest Gump) No, v moji škatlici so danes pralineji z malinovo kremo! Veganski! 🙂 Nekaj časa nazaj sem imela obdobje, ko sem večinoma ustvarjala presne veganske sladice in danes me je zopet prijelo…ustvarjanje z oreščki je tako preprosto, predvsem pa sem vsakič nova presenečena nad tem, kako dobre so lahko sladice brez mlečnih izdelkov! Indijski oreščki so res neverjetno uporabni in naredijo res odlično kremo. Zato sem se odločila preizkustiti recept, ki sem ga našla tukaj. Pralineje sem sicer že delala, vendar tokrat prvič s polnilom. In res ni težko! Samo malo potrpljenja je potrebnega! Tudi o kremi sem malo dvomila, saj je na slikah res izgledala božansko…no, tudi moja je bila taka! Še dobro, da jo je bilo malo preveč 😉 Tudi če presnih in veganskih sladic še niste delali, vam priporočam, da jih poskusite. Tudi jaz obljubim, da bova objavili še kakšen recept! 🙂 Do takrat pa se sladka(j)mo s temi božanskimi pralineji! 🙂

                                                  Pralineji z malinovo kremo

vmes
Sestavine:
– 75g indijskih oreščkov
– 80g malin
– 1 žlica kokosovega olja
– 2 žlici sladila – agavin/javorjev sirup
– 300g veganske temne čokolade

Postopek:
Indijske oreščke namočimo (2 uri) in jih zmeljemo v močnem blenderju. Nato v blender dodamo mline, olje in sladilo, da dobimo gladko kremo.
Temno čokolado stopimo in z njo premažem modelčke (dno in robove), ter modelčke postavimo v zmrzovalnik za 15min. Nato modelčke do 3/4 napolnimo s kremo in potavimo v zmrzovalnik. Ko se krema strdi, modelčke do vrha zapolnimo s čokolado in postavimo v hladilnik ali zmrzovalnik za najmanj 30min. Pralineje nato vzamemo iz modelčka in jih hranimo v hladilniku…verjetno ne prav dolgo 😉


Your Vegan-Inspired Twin
😉
LOGO - blog

 


Leave a Reply

