čokolada

I wish you a day as sweet as this chocolate

Dan žena pač ne more iti mimo brez sladkanja.  🙂 Že nekaj časa sem imela namen delati čokoladne praline, vendar me je po pravici povedano vse minilo, ko sem brala recepte s temperiranjem čokolade. Pa sem se vseeno odločila, da poskusim. Kupila sem temno kuverturo in se lotila dela…in seveda, moj strah ni bil odveč. Najprej mi je v posodo s stopljeno čokolado špricnila voda, zato sem morala postopek ponoviti. Nato sem pazljivo merila temperaturo čokolade, da bo vse kot mora biti. Čokolada se mi je zdela preveč gosta, ampak sem vseeno vlila v modelčke…in…zaključek j bil katastrofalen!  Čokolada se je tako strdila, da je nisem mogla spraviti niti s posode, kaj šele vliti v modelčke. 🙂 Ok…poskus je bil neuspel. Ampak se nisem dala! Tokrat sem rekla, da bom poskusila brez temperiranja, saj mi tisti lesk čokolade niti ni tako pomemben. Odločila sem se za tri barvne praline, ki so super uspele!  In so seveda več kot primerne za sladkanje na dan žena. Ker si zaslužimo! 🙂 Poskusite jih tudi vi! Uspeh zagotovljen! 🙂

OMBRE PRALINE

Sestavine:postopek
– 200g temne čokolade
– 200g mlečne čokolade
– 200g bele čokolade

Postopek:
Belo čokolado stopimo nad paro in z njo napolnimo 1/3 vsakega modelčka. Nato modelčke postavimo v hladilnik in stopimo mlečno čokolado. Ko je bela čoko
lada strjena, v vsak modelček damo še mlečno čokolado in spet postavimo v hladilnik. Nato stopimo še temno čokolado in potem, ko je mlečna čokolada strjena, vmesz njo napolnimo modelčke do vrha. Modelčke previdno stresemo, da odstranimo morebitne zračne mehurčke. Čokolado poravnamo tako, da z lopatko potegnemo po površini
modelčkov. Modelčke nato postavimo v hladilnik za vsaj 3 ure, najbolje kar čez noč.

Prijetno sladkanje! 🙂


the Chocolaty twin

LOGO - blog

Leave a Reply

