marcipan · sladice · Slano · čokolada

Bake someone happy :)

Pa smo jih dočakali…počitnice! Ne ne, dopust! 🙂 Učitelji smo glede tega precej občutljivi 😉 Spet končno malo več časa zase in za preizkušanje dolgo ogledanih receptov. 🙂
Tokrat sem se lotila rogljičkov. Osnovni recept za slane rogljičke sem našla tukaj. Recept je res enostaven in testo je hitro pripravljeno. Seveda brez  zmede pri meni ne gre. Zopet bi verjetno lahko posneli komedijo med mojimi pripravami 😉 Testo je sicer res dobro, vendar sem imela z valjanjem kar nekaj težav, saj je testo zelo prožno in vsakič, ko sem izrezala krog, kar ‘skočilo’ nazaj 🙂 Posledično mi je seveda v skupaj vzelo precej več časa 🙂 Druga težava je bila seveda pri rezanju trakcev, saj mi seveda ni uspelo izrezati vseh enakih, zato so tudi rogljički veliki..majhni…ampak ravno to jih dela še bolj prikupne. 🙂  Poleg slane različice, sem naredila tudi sladke, s čokolado in marcipanom. Oboji so odlični! Tukaj je recept:

      ROGLJIČKI 2 WAYS

Sestavine
:postopek
-600g moke
-1 zavitek pecilnega praška
-1 zavitek suhega kvasa
-1 žlička sladkorja
-1 žlička soli
-100ml olja
-200ml jogurta
-200ml mlačnega mlekaslani
Slani:
-1 jajce
-semena

cokoladni

Čokoladni z marcipanom:
-bela in temna čokolada
-marcipan
-olje (za preliv)

Postopek:
Iz sestavin zamesimo testo, ki ga mesimo do 10min, da postane prožno. Testo nato razdelimo na dva dela in vsakega razvaljamo v krog. Krog nato razdelimo na četrtine in posamezne četrtine na trakove. Če želimo manjše rogljičke, narežemo bolj ozke trakove. Za slane rogljičke, rogljičke zvijemo, namažemo z razžvrkljanim jajcem in posujemo s semeni. Za čokoladne rogljičke je dobro, da so trakovi širši. Na širši del položimo košček marcipana in košček čokolade, in zvijemo. Rogljičke pečemo 15min v predhodno ogreti pečici na 180°C. Ko so čokoladni rogljički ohlajeni, jih okrasimo s čokoladnim prelivom (čokolado stopimo z nekaj žlicami olja). Če nam uspe, počakamo, da se čokolada strdi, nato pa gremo v napad 🙂


The always-confused-and-messy twin
LOGO - blog

Leave a Reply

