sladice

One cookie a day keeps the stress away

Hm….mlajša sestrca »štrajka« 😦 vem…dolgo me niste brali…ni opravičila. Izgovor, da ni časa, je že zdavnaj izpet, tako da niti ne bom poskusila z njim…raje vam bom povedala, da kljub vsemu noremu dogajanju, ves čas dogaja tudi v moji kuhinji. Decembrsko iskanje najboljših piškotov, januarske polomije s kolači, ker pač ne znam počakat, da se ohladijo in februarske polomije s tortami ….jap, pestro je bilo.  No, pa ni bilo vse slabo….ampak kot je v moji navadi, pri sebi konstanto odkrivam in izpostavljam slabe stvari pred dobrimi (sej delam na tem 😉 ).

Povprečno vsak teden nastaneta vsaj dve sladički v moji novi, lepi, prekrasni, ravno prav veliki kuhinji 🙂

In danes, sem končno ustvarila tiste…tako dolgo ogledovane »Cimetove rolice«.Baje….so dobre 😉 Meni jih ni treba niti poskust…dovolj velika nagrada je vonj po
cimetu po celem stanovanju 😉

Kot po navadi, ne morem delat točno po receptu…zato sem tokrat skombinirala dva. Recept za testo sem dobila tukaj:

Testo:                                                            vmes
– 7g suhega kvasa
– 1/2 skodelice tople vode
– 1/2 skodelice prevretega mleka
– 1/4 skodelice sladkorja
– 1/3 skodelice stopljenega masla
– 1 čž soli
– 1 jajce
– 3 1/2 skodelica moke

Nadev:
– 1/2 skodelice stopljenega masla
– 3/4 skodelice sladkorja
– 2 jž mletega cimeta
– 3 – 6 jž tople vode

Preliv pa mi je bil bolj všeč pri Ani.

Potopek:
V posodici zmešajte kvas in vodo in postavite na toplo, da aktivirate kvas. V posodi zmešajte mleko, sladkor, maslo, sol in jajce. Dodajte 2 skodelici moke in premešajte, ter dodajte aktiviran kvas. Nato dodajte še preostalo moko. Testo dobro zmesite in pustite da vzhaja 1 uro in pol.
Ko testo primerno vzhaja, ga razvaljate v pravokotnik in premažite s stopljenim maslom in posujte z mešanico cimeta in sladkorja. Testo nato zvijte v rolado in narežite na kolobarje. Rolice nato zložite v namaščen pekač in pustite, da vzhajajo še 45min. Pecite v predhodno ogreti pečici približno 30min na 175 °C.
Še tople rolice prelijte s prelivom.

Poskusite…se splača. Se beremo* (ko bodo krofi na jedilniku)

 

Vaša »younger-very happy these days« sister
LOGO - blog

Leave a Reply

