cheesecake · sladice · strawberries

Summer, strawberries and school madness

Počasi, ampak res počasi, prihaja poletje in z njim moje najljubše… JAGODE! 🙂 Pri nas na vrtu sicer še vedno cvetijo in jih bomo še kr nekaj časa čakali, zato pa so jih trgovine polne in jst že komaj čakam, da pripravim kaj sladkega iz jagod 🙂
Nekaj časa nazaj sem se lotJAGODE2ila sladice v kozarčkih, ki je res enostavna. 🙂 Seveda, vse se bere enostavno, ampak jstsem po naravi komplikator in seveda sem skomplicirala popolnoma vse…narobe prebrala recept in pozabila kupiti mleko 🙂 narobe preračunala sestavine… naredila celo znanost iz tega, kako presneto kremo spraviti v kozarček, brez da bi popackala kozarček, pult in še sebe…no, na koncu je bilo seveda vse popackano…z mojimi lasmi vred 😉 Ampak sladica je bila pa dobra…:)

Potem pa sem se danes lotila tortice, ki je v originalu borovničeva, ampak jaz sem jo seveda naredila z jagodami. 🙂 Ko sem prvič videla recept, nisem bila preveč navdušena, saj je potrebno uporabiti želatino, ki pa je meni nočna mora…tisto namakanje lističev, pa tiste grudice, pa vse je treba delati hitro, da se ti ne zgosti…uf, to ni zame! Na srečo, pa je v receptu treba uporabiti želatino fix, ki jo je res enostavno uporabiti! Enostavno tudi po moje! 🙂 Tako, da to tortico priporočam vsem sladokuscem, ki imajo radi sadne sladice…je zelo osvežilna in ravno prav sladka! Sigurno se je bom lotila še s kakšnim drugim sadjem. 🙂  Recept sem našla tukaj.  Tokrat pri ustvarjanju večjih težav ni bilo…no, Katja je bila spet tista, ki sem jo spravljala ob živce z raznimi vprašanji… 🙂 na koncu se je pametno umaknila in pustila umetnika pri ustvarjanju…oz. packanju.
Tako, recept imate, zato vsi veselo ustvarjat! Jaz pa upam, da tale junij in šolska norija čim prej mineta, da se bomo lahko popolnoma prepustili poletju, jutranjemu poležavanju…miru…tišini… 🙂

 JAGODNA TORTICA

Sestavine za piškotno podlago:
– 300g mletih piškotov
– 200g maslajagode3

Sestavine za jagodno kremo:
– 500g mascarponeja
– 400ml sladke smetane
– 5 žlic sladkorja
– 200g jagod
– 2 želatini fix

Sestavine za belo kremo:
– 300g creme fraiche
– 100g mletega sladkorja
– 1 želatina fix

Postopek:
Piškote zmeljemo in jim primešano stopljeno maslo. Vse skupaj pritisnemo v dno tortnega modela (26cm) obloženega s peki papirjem.  Postavimo v hladilnik, da se dobro ohladi.
Za jagodno kremo stepemo smetano in ji dodamo sladkor in zmiksane jagode. Nato dodamo še mascarpone, ter na koncu še želatino. Kremo nato prelijemo na piškotno podlago.
Za belo kremo zmešano creme fracihe in sladkor in nato dodamo še želatino. Kremo nato prelijemo po jagodni kremi.
Tortico poljubno okrasimo in jo za dalj časa postavimo v hladilnik, da se lepo strdi.
Veselo sladkanje! 🙂


The Summerish Twin

LOGO - blog

Leave a Reply

