piškoti

Spring with a touch of coffee

Uf, po dolgem času sem spet nazaj. Med tem časom se je zgodilo veliko stvari…lepih in manj lepih, tako da sem prav vesela, da se je končno spet pokazalo sonce..tako in drugače. 🙂 Super je, da je končno malo daljši dan, in ga lahko izkoristim še za kaj drugega, ne samo za sestavljanje in popravljanje testov 🙂
Tudi velika noč je mimo…za peko niti ni bilo časa, tako da sve s Katjo naredile nekaj presnih dobrot, mami pa je poskrbela za tiste tipične 🙂 Prenajadenje pa je seveda bilo…Velika noč je le velika noč…šunke in hrena pač ne ješ ravno vsak teden. 🙂
Me je pa danes prijelo, da bi spekla nekaj dobrega, da nesem sestri, ki je po dolgem času malo doma 🙂 Katje na žalost ni bilo doma, da bi mi pomagala ali pa me vsaj pomirila ob vsakem trenutku k sm misnla, da bo šlo kaj narobe…sem ji pa sproti pošiljala sporočila, in jo obevščala, da je masa preveč packalasta, da so kroglice prevelike, da so piškoti pretrdi…:) je dobila kar dolgo poročilo 🙂 V glavnem, naredila sem tele tiramisu piškotke. Ker sem res obsedena s kavo, pa naj imajo še piškoti okus po njej! 🙂 Okus piškotkov je res dober, saj se kar topijo v ustih, krema pa je ravno tako božanska! Seveda tudi tokrat brez moje nerodnosti ni šlo…ker nimave še čisto praveka mikserja, si pomagave kar s paličnim mešalnikom, ki ima tudi nastavek za stepanje…in na katerega se jezim čisto vsakič ko ga uporabljam…:) stepa ‘malo smotano’ in v rokah take nerode kot sem jaz, se seveda ta ‘smotanost’ stopnjuje do tega, da je kuhinja polna letečega masla pomešanega s sladkorjem in nato še moke 🙂 Ampak je bilo vredno. Recept sem našla tukaj.

                TIRAMISU PIŠKOTKI
PREGLED
Sestavine za piškotke:
– 2 skodelici moke
– 1 čajna žlička pecilnega praška
– 100g jogurtovega masla
– ½ čajna žlička soli
– 1 skodelica sladkorja v prahu
–  1 jajce
– 1 jedilna žlica vanilijevega ekstrakta
– 1 jedilna žlica ruma

Sestavine za kremo:
– 150g maskarponeja
– 50m sladke smetane
– 1 čajna žlička instant kaveBLOGCOVER
– 2 vanilijeva sladkorja
– 2 jedilni žlici sladkorja
– 2 jedilni žlici ruma

Postopek:
Zmešamo moko, pecilni prašek in sol. V posebni posodi zmešamo zmehčano maslo, sladkor in dodamo jajce, rum in vanilijevo aromo. Nato tej mešanici postopoma dodajamo moko. Po potrebi dodamo še malo moko, če je zmes preveč pocasta. Nato delamo kroglice, ki jih povaljamo v sladkorju v prahu in nato rahlo sploščimo z dnom kozarca ali skodelice. Pečemo 10min na 160°C.
Medtem, ko čakamo da se piškotki ohladimo pripravimo kremo.  Zmešamo maskarpone in stepeno smetano ter dodamo kavo, sladkor in rum. Nato kremo nabrizgamo med dva piškotka, ter potresemo s kakavom.

Moji piškotki so sicer bolj tiramisu sendvički, ampak dobri so vseeno. Za konkretno sladico po kosilu ali pa popoldanski prigrizek. 🙂 Izkoristite sonček, pa naj bo to za sprehod, ali pa za peko. Za sprostitev je odlično oboje…sladkanje pa tudi!  🙂

The yay-it’s-finally-spring-happy Twin
LOGO - blog

Leave a Reply

