piškoti

Masten zvezek, pokvarjena tehtnica in Katja ni več blond

Po daljšem obdobju prelepih jesenskih dni, nas je danes zjutraj pričakal napovedan dež in po pravici povedano, mi kar paše. Navsezadnje je vonj jesenskega listja, ko ga zmoči dež, čisto nekaj drugega, kot smrad razgretega betona ob poletnih nevihtah. Če pa vam je meglen pogled skozi okno dovolj dober izgovor, da cel dan ni treba iz stanovanja, je pa takšno vreme odlično, da preizkusite recepte, za katere do sedaj ni bilo časa. No, vsaj pri meni je po navadi tako. Da pa dan ne bi minil v znamenju slabe vesti, je bilo treba premaknit tudi kaj za službo, pa tudi če to pomeni samo iz službene torbe na mizo. No, počitnice so za počivanje, dopust (kar dejansko imamo učitelji med počitnicami, da ne bo pomote), pa tudi. Torej brez slabe vesti…gremo pečt 🙂

Moje današnje ustvarjanje je povezano z začetki mojega kuharskega udejstvovanja. Po ne ravno užitnem prvem izdelku (o katerem sem pisala zadnjič), sem se odločila za iskanje bolj preverjenih receptov, saj se Ciciban ni izkazal za najboljšo izbiro. In glede na to, da sem svojo mami večkrat opazovala pri peki in ji po svojih najboljših močeh pomagala polizati vse kuhinjske pripomočke, ki so to možnost dopuščali, sem seveda dobro poznala njen zvezek z recepti. Majhen, črtast zvezek z rožicami na platnicah. Odkar pomnim je bil masten, čokoladen in pomokan, s stranmi, ki so se zaradi starosti obarvale rjavo. Tega sedaj ne poznamo več. Sama imam recepte povsod….v raznih dokumentih, shranjene na fb-ju, instagramu, nekaj pa mi jih je uspelo celo natisniti. Lahko pa povem, da kar se tiče preglednosti in organiziranosti, so bile naše mamice in babice absolutno v prednosti. Ti stari zvezki, so res prava zakladnica dobrot, zato med naslednjim obiskom pri babici obvezno pretaknite vse omare…saj se zagotovo najde v vsaki kakšen.

Kje sem ostala…aha…zvezek. V tem zvezku sem torej poiskala recept, ki se mi je zdel dokaj enostaven…in takrat je bil to (zaradi velike nuje po pekovskem uspehu in pohvali) edini kriterij, kateremu je moral zadostiti. Krhke kroglice. Mami mi je na srečo že kot majhni punčki dovolila uporabljati vse kuhinjske zadeve, pomagala mi je le pri tehtanju sestavin. Tiste stvari, ki se ji je takrat reklo tehtnica, namreč še sedaj ne znam uporabljat. Prisežem. Tiste čudne majhne uteži, ki jih je bilo treba premikat… WTF? No, po drugi strani, pa mogoče na splošno nisem preveč domača s tehtnicami, glede na to, da sem ravno včeraj 35021311uspela uničit že drugo v 2 mesecih. Ja…proizvajalci bi obvezno morali v navodila za uporabo napisat, da je ni ravno pametno pomivat z detergentom kot ostalo posodo…. In kot naročeno že dva dni nimam več izgovora, da sem blond…mhm, tud vesolje mi sporoča, da sem rojena blondinka in bo treba obvezno nazaj k frizerju 😛
Krhke kroglice so bile prva sladica, ki mi je uspela. Ker so požele pohvale tudi pri babici, tetah in stricih, jih je bilo seveda potrebno nardit še večkrat. In tako sem pri njih vztrajala kar nekaj časa, saj veste….delaj tisto, kar ti gre dobro…takrat pač takšni quoti o »thinking outside the box« niso bili tako aktualni kot danes. No, pa vseeno mislim, da smo do tega vseeno več ali manj uspešno prišli…

Današnje vreme in premalo interesa za službene zadeve so me torej popeljali v čas najlepšega zvezka z recepti in vonja po prvem uspehu. In ja….še vedno so tako dobri kot takrat. Lepota pa tako ali tako prihaja od znotraj 😉

KRHKE KROGLICE
35021290
Sestavine:
• 180 g moke
• 100 g masla
• 2 rumenjaka
• 100 g sladkorja
• 2 žlici kokosove moke + 2 žlici sladkorja (za valjanje kroglic)

Postopek:
Z električnim mešalnikom penasto vmešamo maslo, rumenjaka in sladkor. Moko presejemo v posodo in ji dodamo penasto mešanico. Zamesimo testo, ki ga oblikujemo v hlebček. Testo naj nekaj časa počiva (že seveda zdržite-sama ta korak vedno izpustim :)). Oblikujemo kroglice, ki jih povaljamo v mešanici kokosove moke in sladkorja. Zložimo jih na pekač in pečemo približno (odvisno od velikosti kroglic) 15 minut na 180 stopinj. Preložimo jih v posodo, kjer naj bi dočakali prve obiske. 😉


Vaša »Younger (not blond anymore) Twin«

LOGO - blog

2 thoughts on “Masten zvezek, pokvarjena tehtnica in Katja ni več blond

  1. Fino je tole brat 🙂 Tudi jaz ne bom nikoli pozabila mamine knjige- stare kot zemlja, notri pa pomojem okol 100 malih listkov z recepti- eden bolj zamascen in umazan kot drugi 🙂 Ampak ravno v tem je poanta.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

