pecivo

Rainy day with a twist…twix!

Prazniki in končno malo več spanca in prostega časa 🙂 že cel teden sve bluzile po sto tisoč blogih in spletnih straneh in iskale kaj pametnega bi spekle…. Zahteve so seveda, da je sestavin malo, da niso ne vem kaj posebnega (da niso drage), da ni preveč komplicirano…in pri men še, da je potem vse skupaj nekaj posebnega. Že nekaj časa nzaj sem vidla recept za »Twix pecivo«, pa sem rekla, da se bom lotila tega, sploh ker ni treba nič pečt. Tole bo čisto enostavno! Itak! Tudi, če je čist enostavno, je zmerej nekaj, kar gre narobe….
Pa sem začela…
Najprej je bilo treba zvagat vse sestavine…1. problem: Katja je zmočila vago in zdaj ne dela več. 😦 (to je že druga vaga v tem stanovanju, prvo sem uničla jst…nekej je padlo proč oz. se odlomilo…no, sem odlomila, ampk to sploh ni važno). Ok, oči je dal predlog, naj jo posušim s fenom…in itak, men ni treba dvakrat rečt. Rezultat: vaga dela! Ok, potem seveda nism imela pekača, ki bi bil take mere kot so v receptu, tko da sem imela neznanske težave še s preračunavanjem sestavim in računanjem, če imam sploh vsega dost. Ko sem končno uspela vse skupaj skubicirat, sem zmlela piškote in stopila maslo (baje mal preveč) in dala lepo v pekač. Do tukaj vse lepo in prav. Potem sem stopila karamelo in ugotovila, da jo bo verjetno premalo…kaj zdaj? Dodam mleko? Pustim? In seveda, tukaj se je začelo frustracija in razmišljanje v smislu »A morm res zmerej en tak recept najt, da me ob živce sprav?? A čm že zdej kar vse proč vrčt??« Ok, potem se oglasi the voice of reason (Katja) in reče, naj pač polijem po piškotih, pa kar bo bo. In je bilo vse ok. Super, zdaj pa samo še čokolado, pa bo. V receptu je sicer mlečna čokolada, ampk sm rekla, da ne bom komplicirala, pa pač dala kar jedilno. Jo lepo nalomim, dam na ploščo…mal pomešam in grem še malo pomit posodo. NAPAKA! Pridem nazaj, si mislim »hm…what’s the smell??« Ja kaj le?! Zažgana čokolada!! In seveda, vse je romalo v smeti, Polona pa po novo čokolado v trgovino. Od tukaj naprej je šlo vse lepo gladko 🙂 No, razen če ne bi ugotovila, da imam še nekaj karamele zalimane v laseh… saj ni čudno, da jo je blo premalo 🙂 V glavnem, pecivo je na hladnem, zdaj pa samo upam, da bo dobro 🙂

TWIX PECIVO

(pekač 20×30)Sestavine:Twix2
– 400g maslenih piškotov
– 250g masla
– 350g karamelnih bonbonov
– 60ml mleka
– 400g mlečne čokolade

Postopek:
Piškote zmeljemo in zmešamo s stopljenim maslom. Maso razporedimo po pekaču in dobro pritisnemo. Nato nad paro stopimo karamele in dodamo mleko. Počakamo kakšno minuto in nato karamelo polijemo po piškotih. Pecivo za 30min postavimo v hladilnik in medtem stopimo mlečno čokolado, ki jo polijemo po karameli. Za nekaj časa postavimo v hladilnik, potem pa….nomonomonom 🙂

Sem hotla še napisat, da vse skupaj razrežemo in postrežemo…in se spomnim…hm…sploh nisem pomislila na to, da mogoče jih pa še s pekača ne bom spravla vn…slika končnega izdelka še sledi…mogoče… 🙂

The Wiser (Clumsier) Twin

LOGO - blog

Leave a Reply

