ostalo

How it all began….a small child and a big wooden spoon…

Torej…samopoimenovanje starejše sestre kot »The Wiser Twin« je seveda zahtevalo upor mlajše (in, se razume, zato tudi bolj ohranjene) sestre. Kolegi me namreč ljubkovalno večkrat kličejo Hitler, saj baje ne znam biti tiho in svoje mnenje zelo jasno in glasno povem in zagovarjam 🙂 Jah, se tudi drugače kar držim načela…go hard or go home…če se nečesa lotim, se lotim all the way….ali se pa pač raje ne. In v vse vložim maksimalno količino energije in volje, saj le tako od vsega skupaj lahko potegneš tisto največ…kar si seveda tudi zaslužiš 🙂 Torej…kar sem želela povedati je to, da poimenovanje »wiser« nastalo zgolj zato, ker se »older« res sliši malo čudno 🙂 ne pa zato, ker bi dejansko bila pametnejša (če je slučajno kdo zmotno pomislil na to).
No zdej pa malo na tale blog in peko. Od kje ta moja neizmerna strast do peke…hm..verjetno je v prvi vrsti povezana z mojim apetitom, ki je nenormalno velik…lahDSCN0972ko bi namreč jedla cel dan, dobesedno cel 😉

Pri meni pač tista zadeva »jej ko si lačen« pogori na celi črti 🙂 in ravno tako bi lahko packala v kuhinji 24 ur na dan. Packala ja, ker dejansko to počnem. Zmešam vse možne stvari skupaj, ni mi pomemben izgled jedi in slaščic…pomembno mi je, da je dobro 🙂 zato na tem blogu definitivno ne boste našli raznih sedajpopularnihtakoimenovanih cake-popsov, tortic v obliki Angry birds, Minionov ali Hello Kitty…enostavno se mi ne da in to raje prepustim tistim, ki se jim da 😛

Drugi pomemben dejavnik, zaradi katerega ne zdržim niti en teden brez da bi prižgala pečico, je bila moja mami, ki je za vse praznike, druženja ali pa kar tako, vedno pekla in to veliko. In seveda, kot večina otrok želi čim prej odrasti in zato poskušamo posnemati odrasle, sem jaz to poskušala s peko. Še vedno se v živo spomnim prvega recepta, ki sem ga skladno z mojim zgodnjim vihtenjem kuhavnice, našla v Cicibanu 🙂 Potreboval si 4 sestavine in sicer beljak, mleti sladkor, metin ekstrakt in jedilno čokolado. Iz stepenega snega beljakov in sladkorja naj bi nastali piškoti, ki so bili seveda bolj podobni malim in velikim lužam na peki papirju. Metin ekstrakt smo seveda spustili, saj zanj v naših hribih, kjer sem bila doma, seveda še nismo slišali, torej že ni neka pomembna sestavina 🙂 No v glavnem…piškoti so se pojedli, kljub temu da mi je bilo kristalno jasno, da prve izkušnje s peko niso ravno obetavne…:) Ker pa sm že od malih nog največja trma ožje in širše družne, nad celotno zadevo nisem kar tako obupala, in nadaljevanje je bilo precej bolj okusno. O tem pa več v naslednji objavi…DSCN5326

LOGO - blog
Vaša »Younger (not less wiser) Twin«

Leave a Reply

