cheesecake · sladice

Live, love, bake!

Sončni dnevi se kar vrstijo in tudi razpoloženje je takoj boljše 🙂 Kljub temu, da sem zaposlena na polno, imam na ‘stand by-u’ še veliko receptov in idej, ki bi jih rada preizkusila. Če sem prejšnjič ustvarjala za dan žena, sem se tokrat lotila ‘peke’ na materinski dan. Ker imamo letos eno mamico več v družini, je seveda potrebno narediti nekaj večjega, zato sem se spet lotila mojega priljubljenega cheesecek-a 🙂 Seveda spet v malo drugačni izvedbi. 🙂 Poimenovala sem jo kar ‘Piratski cheesecake’, saj vsebuje rum in banane 🙂 Priprava je čisto enostavna, sladica pa sočna in lahko povzroči zasvojenost 😉 Poskusite jo, ne bo vam žal! 🙂


PIRATE CHEESECAKE

Sestavine:postopek
– 300g mletih piškotov
– 200g stopljenega masla
– 500g mascarponeja
– 400ml sladke smetane
– 5 žlic mletega sladkorja
– ½ čajne žlične vanilijevega ekstrakta
– ¼ čajne žličke bananinega ekstrakta
– 2 jedilni žlici ruma
– 2 želatini fix
– 60g maslavmes
– 80ml ruma
– 60g rjavega sladkorja
– 3 zrele banane

Postopek:

Piškote zmeljemo in jim primešano stopljeno maslo.
Vse skupaj pritisnemo v dno tortnega modela (26cm) obloženega s peki papirjem.  Postavimo v hladilnik, da se dobro ohladi.
Za bananino kremo stepemo smetano in ji dodamo sladkor. Smetani dodamo še mascarpone, oba ekstrakta, rum ter na koncu še želatino. Kremo nato prelijemo na piškotno podlago. Cheesecake postavimo v hladilnik. Medtem pripravimo preliv. Na srednjem ognju v ponvi stopimo maslo, ki mu dodamo rjavi sladkor. Ko se sladkor stopi, mu dodamo rum in pustimo na ognju 3-4 minute. Mešanici nato dodamo na kolobarje narezane banane in počakamo, da se malo razpustijo. Odstavimo z ognja in pustimo, da se preliv ohladi. Nato ga polijemo po torti in postavimo v hladilnik, da se ohladi.
Naj vam tekne! 🙂


Your spring-inspired twin
🙂
LOGO - blog

2 thoughts on “Live, love, bake!

Leave a comment